۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

تو رو خدا گو ش کنید ای مردم ای شما که هنوز دو دل هستید برای آمدن به خیابان ای شما که هنوز از شنا کردن در این فضای پهناور مجازی سیر نشدید و هر روز تا شب به امید خبرهای خوش از این وب به آن وب سر می کشید کمی حوصله کنید و به حرف های من گوش کنید । شاید آخرین روزهای عمرم باشه خیلی وقته دکترا جوابم کردن تا جایی که از نمردنم تا الان تعجب می کنند این روزها حالم اصلا خوب نیست و می خواستم چند کلمه مردونه با شما صحبت کنم ।
نمی دونم مشکل شما چیه ! از چی ناراحت هستید ! از این که داره همه جای دنیا مردم سالاری می شود و شما رو تو کشورتون آدم حساب نمی کنند ؟ خوب بشه مگه شما بخیلید ؟ شما هم یک روز به امید خدا به دموکراسی می رسید مگه این ترکیه تو این چند سال به کجا رسیده تازه نفتم نداره । آزادی می خواهید ؟ که چی ؟ هرجور دلتون می خواد لباس بپوشید ؟ با دختر همسایه برید ورزشگاه آزادی ؟ برید کنسرت مدونا ؟ خوب نکنید این کارها رو چی می شه ! از این که آدمای نادان برای شما تصمیم می گیرند خسته شدید ؟ خوب بگذارید کارشونو بکنند ।سخت نگیرید دوستان دنیا دو روزه ...! دانشگاهاتون در رتبه بندی های جهان آخره ؟
مردم دنیا ذهنیت خوبی نسبت به شما ندارند ؟ فرهنگ و هنرتون شده فیلم های کلمبیایی و کره ای ؟ موسیقی را از شما منع می کنند ؟ دوستان و اطرافیانتون همه مهاجرت کردند؟ از دین و ایمان زده شدید ؟ دیگه ماه رمضون رنگ و بوی سابق رو نداره ؟ از آلودگی هوا دارید مریض می شوید ؟ بی کا ری و فقر بهتون فشار آورده ؟ ... خب خب کافیه ! دکترا حق دارند امیدی بهم نیست
جمهوری اسلامی ایران هستم این تن بمیره سه شنیه رو بیخیال شید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر